Гра "Збери квітку"
Мета: вчити дітей добирати пелюстки за кольором; розвивати дрібну моторику рук,увагу,зорову пам'ять;спритність.Виховувати вміння доводити розпочату справу до кінця.
Хід гри: Вихователь пропонує дітям послухати вірш:
Виросли в саду квітки.
Розпустили пелюстки.
Вітерець їх розгойдав.
Пелюстки всі позривав.
Педагог пропонує дітям допомогти квіточці.Прикрасити її пелюстками відповідного кольору
Добре чи погано
Мета: формувати патріотичне почуття на основі бесіди про моральні якості українців, уявлення дітей про добрі й погані вчинки; спонукати дітей до складання характеристики та вираження власного ставлення до вчинків; виховувати моральні почуття,доброзичливість.
Обладнання: сужетні картинки,на яких зображені добрі й погані людські вчинки.
Хід гри: Вихователь починає гру з бесіди про те,що українці- доброзичливий та чесний народ,вони захищають слабких і поважають літніх людей.Потім кожна пара дітей отримує дві сюжетні картинки з зображенням добрих і поганих учинків.Діти обговорюють сюжет потім по черзі показують картинки всім,роз розповідають що на них намальовано,і дають власну оцінку вчинкам (добрі вони чи погані,чи вчинить так справжній українець).
Моя сім'я
Мета: учити дітей називати члени своєї сім'ї.Їхні обов'язки в родині; виховувати любов та повагу до своєї сім'ї як основу формування патріотичного світогляду дитини.
Обладнання: ілюстрації з зображенням різних видів обов'язків дорослих і дітей у сім'ї (мама готує,тато пилососить,дитина складає іграшки тощо).
Хід гри: Вихователь просить дітей назвати членів своєї родини і розповісти,хто чим займається,у кого які обов'язки в сім'ї.
Примітка.Гру бажано проводити за підгрупами або індивідуально.Якщо дитина зазнає труднощів вихователь пропонує ілюстрації як основу для відповіді.Наприкінці гри вихователь підводить дітей до висновку,сім'я- це близькі та рідні люди,які люблять,поважають один одного та допомагають одне одному.
Немає коментарів:
Дописати коментар